Vasár -és ünnepnap
(Kivéve Karácsony és Újév napja) 10-17h
Hétfő-szombat 9-17 h

Kiállított gépkocsik

1905-ös modell - ÚJ!
1923 Cadillac Phaeton Convertible
1932 Cadillac La Salle Sedan
1936 Cadillac 7529 Convertible Sedan - ÚJ!
1942 Cadillac 62-es Sedan

1954 Cadillac Eldorado Convertible
1958 Cadillac Sixty Special
1959 Cadillac Coupe

1965 Cadillac De Ville Convertible
1967 Cadillac De Ville Convertible
1978 Cadillac De Ville Sedan
1983 Cadillac Strech Limusine
1993 Cadillac Allente Convertible

Tervezett:
1912-1914 modell

A Cadillac története 1902-1927-ig

A Cadillac-at Henry M Leland (1843.02.16-1932.03.26.) alapította. A márka nevét őse, a  francia felfedező és katona La Sieur  Antoine de le Mothe Cadillac - a mai Detroit, régen Ville d’Etroit felfedezője után. A Cadillac logojában a nemesi címer is innen ered, mert Sieur Cadillac nemcsak az általa meghódított földterületet kapta meg a francia királytól szolgálataiért, hanem a birtok mellé nemesi rangot is.

A korábban fegyvermesterként a Colt-nál, majd alkatrész beszállítóként Forddal dolgozó kiváló mérnök 1902.-ben mindössze három Cadillac-et gyártott. Ezt az általa készített, 750 Dolláros egyhengeres autót mutatja be az 1903. januárjában tartott New York Autó Kiállításon, ahol annyira tetszik a nagyközönségnek, hogy Leland attól való félelmében hogy az addig –mindössze egy-másfél hét alatt beérkezett 2000 db megrendelést nem tudja teljesíteni, nem fogad több megrendelést. Innen ered, hogy mindig az igények alatt tartották a gyártott darabszámot.

Leland a korábbi fegyvergyári tapasztalataiból kiindulva- ahol minden gyártott alkatrésznek egyforma méretűnek kellett lennie,- precíziós szerkezetről lévén szó -  svéd Johnsson féle szerszámokkal egységesíti a furatok és a dugattyúk méretét. Ezzel gyakorlatilag alkalmassá teszi autóit sorozatgyártásra, az addig manufakturális gyártás helyett. 1905.-ben már négyhengeres motorral is gyártanak autót.

1908.-ban a standardizált méretű alkatrészekkel készült autókból hármat Angliába szállít a királyi autóklub teljesítménymérő versenyére. Londonban regisztrálják a  23391, 24111 és 24118 számú, véletlenszerűen kiválasztott Cadillac-et. Ezután 25 mérföldes versenyen vettek részt, mely után szétszedik őket alkatrészekre, majd az alkatrészeket véletlenszerűen pakolják vissza, mégis mindhárom autó kifogástalanul működött az összerakást követő 500 mérföldes körversenyen! Ezzel nyerte el a Cadillac elsőként az amerikai autógyártók közül a Dewar Trophy-t, melyet ma úgy említenénk, mint az „autógyártás Nobel-díjá”-t. (A díj napjainkban is létezik, legutóbb 2009.-ben adták át a Mercedes-nek)  A Cadillac ekkor adoptálta a „Standard of the World”- azaz a Világ szabványa” szlogent. A Dewar Trophy-t 1904.-ben alapította sir Thomas R Dewar az Angol Parlament tagja, és mindig az az autó kapta, mely újszerű megoldásaival kivívott kiemelkedő teljesítménye hozzájárult az autógyártás fejlődéséhez. (A Cadillac mégegyszer elhozza a díjat az Önindító 1912 évben történő feltalálásával 1913.-ban.)

A tesztet követően Leland mérnök 5,6 millió Dollárért eladja a Cadillac-et a General Motorsnak 1909. július 29.-én, ám 1917.-ig vezeti a gyárat tanácsadóként, majd távozik, hogy megalapítsa a Cadillac luxusautóinak versenytársát, a Lincoln-t.

1910.-ben bevezeti a Delco megszakító tekercses, mágneses gyújtási rendszert.- a négyhengeres motorban hengerenként egy gyújtó volt. A mágneses gyújtó működési alapelve megegyezik a szikraindítóval, ám a gyakran megbízhatatlan akkumulátor helyett a primer áramot elektromágneses indukció állítja elő.

1912.-ben a Delco féle indító és világítási rendszert továbbfejlesztve, a General motors kutatómérnökét, Charles F. Kettering -et kéri fel az elektromos önindító tervezésére, és a Cadillac-be történő beépítésére, mert megviselte, ahogy barátja belehal egy visszacsapós kurbli által okozott sérülésbe. Ezzel azonban a nők is könnyebben elindították autójukat, -ezért lett a Cadillac Model Thirty oly népszerű a hölgyvezetők körében A biztonságos rendszer kifejlesztéséért kapja meg a Cadillac másodszor is a Dewar Trophy serlegét. Később még sok más újítást is bevezettek a világon elsőként.

Hearly Earl, a főtervező 1927.-ben kerül tervezőként a Cadillachez, ő volt az első, aki nem mérnökként, hanem elsősorban stylist –ként alkotott autókat. 1927.-ben megtervezi az elegáns, krómozott felületekben gazdag LaSalle, mely egy csapásra megváltoztatta a vezetők szemléletét, mely addig csak annyi volt, hogy egy alvázra felépítenek egy hagyományos autótestet. Ettől fogva vált a Cadillac a luxus és a szépség megtestesítőjévé.